ثبت نام بدون کنکور تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور 96


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 11 آذر 1396
بازدید : 46
نویسنده : مشاور

تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور با توجه به شرایط خاص خود همواره مورد توجه طیف زیادی از متقاضیان تحصیلات دانشگاهی بوده و افراد زیادی به تحصیل در این دانشگاه گرایش دارند. با توجه به مخاطبان زیاد دانشگاه پیام نور برآن شدیم تا ضمن بررسی ضوابط و شرایط لازم جهت ثبت­ نام بدون کنکور و یا در مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور، راهنمای جامع و کاملی برای متقاضیان ورود به این دانشگاه فراهم آوریم تا ضمن کسب آگاهی کامل از شرایط لازم، با آمادگی بیشتری نسبت به ثبت­نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور اقدام نمایند. برای اطلاع از نحوه ی ثبت نام در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ۹۶  و ثبت نام در تکمیل ظرفیت دانشگاه های دولتی ۹۶  کلیک کنید.

برای اطلاع از نحوه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور 96 کلیک کنید.

 

 

 

برای ثبت نام بدون کنکور و شرکت در تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور می توانید با کارشناسان از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

ثبت نام بدون کنکور و تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور

آزمون ورودی دانشگاه پیام نور به صورت مجتمع با دانشگاه آزاد و سراسری در تیرماه 96 برگزار شد و پس از اعلام نتایج اوایه داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه پیام­ نور باشند می­توانند نسبت به انتخاب رشته­ محل­های دانشگاه پیام نور نیز اقدام نمایند. دانشگاه پیام­ نور هر ساله در دو مرحله نسبت به پذیرش داوطلبان بدون آزمون ورودی و بر اساس سوابق تحصیلی نیز اقدام می­کند. در مرحله اول برای ورودی مهر ماه داوطلبان 150 رشته را از میان رشته محل هایی که پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دارند، بر اساس اولویت خود انتخاب کرده و سازمان سنجش پس از بررسی سوابق تحصیلی داوطلب نتایج آن را اعلام می­کند. همچنین داوطلبان می­توانند در مرحله تکمیل ظرفیت نیز برای رشته­هایی که ظرفیت آن­ها در مرحله انتخاب رشته تکمیل نشده­اند، با انتخاب یکی از رشته محل های ارائه شده، شانس خود را برای قبولی امتحان نمایند. داوطلبان شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت باید از تاریخ 24 مهر لغایت 24 آبان ماه در مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور شرکت نموده و در صورت نیاز نسبت به انتخاب رشته مجدد اقدام نمایند. لازم به ذکر است که در سال جاری ثبت­نام در مرحله تکمیل ظرفیت به صورت حضوری برگزار شده و داوطلب باید با در دست داشتن مدارک لازم به واحد دانشگاهی مورد نظر مراجعه نماید.

داوطلبان گرامی نگران نباشند. حتی در صورتی که به هر دلیلی موفق به شرکت در کنکور سراسری نشده­اند نیز می­توانند با داشتن مدارک زیر با مراجعه به وب­سایت دانشگاه پیام نور در مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور شرکت کرده و از بین رشته­های اعلام شده، رشته مورد نظر خود را برای تحصیل انتخاب نموده و پس از آن با مراجعه به واحد دانشگاهی مورد نظر ثبت نام خود را انجام دهند.

 

مدارک لازم برای ثبت نام در تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور

مدارک لازم باری ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور در سال 96 عبارتند از

۱- اصل و يا گواهي مدرك تحصيلي ديپلم چهارساله نظام قديم با امضاء و ممهور به مهر دبيرستان يا سازمان آموزش پرورش.

2- اصل و يا گواهي مدرك تحصيلي ديپلم نظام جديد با امضاء و ممهور به مهر دبيرستان يا سازمان آموزش پرورش.

3- اصل و يا گواهي مدرك پيش دانشگاهي با امضاء و ممهور به مهر دبيرستان يا سازمان آموزش پرورش.

4- گواهي اخذ مدرك كارداني براي آن دسته از دارندگان مدرك ديپلم نظام جديد كه فاقد مدرك پيش‌دانشگاهي مي‌باشند.

5- اصل شناسنامه و 2 برگ كپي از صفحات آن.

6- اصل كارت ملي و 2 برگ كپي از آن.

7- شش قطعه عكس 4×3 تهيه شده در سال جاري.

8- مدرك نظام وظيفه براي برادران مشمول.

كليه پذيرفته‌شدگان مي‌بايست به همراه تصوير ديپلم نظام قديم و يا گواهي پيش‌دانشگاهي خود، به «دفاتر پيشخوان خدمات دولت» مراجعه و تائيديه‌ تحصيلي (ارزش تحصيلي) از اداره آموزش ‌و پرورش محل تحصيل خود را درخواست نمايند و رسيد آن را در زمان ثبت‌نام به دانشگاه ارائه دهند.كليه پذيرفته‌شدگان حتماً نام ‌رشته و مؤسسه آموزش‌عالي يا مركز و يا واحد آموزشي محل تحصيل خود را در فرم «دفاتر پيشخوان خدمات دولت» اعلام نمايند.

لازم به ذکر است از آن­جا که ثبت­ نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور تنها در مقطع کارشناسی انجام می­شود، داوطلبانی که فارغ­التحصیل فنی حرفه­ای ­باشند شرایط شرکت در این مرحله را نداشته و باید حتما در مقطع کاردانی ثبت­نام نمایند.

داوطلبانی که در مرحله تکمیل ظرفیت آبان ماه دانشگاه پیام نور شرکت کرده­اند باید بدانند که برای ثبت نام هیچ گونه محدودیتی بر اساس رشته تحصیلی آن­ها وجود نداشته و صرفا با داشتن مدارک ذکر شده در هر گروه آزمایشی در هر کدام از رشته­های ارائه شده ثبت­نام نموده و با شروع ترم بهمن همان سال در کلاس­ها شرکت کرده و دوره تحصیلات دانشگاهی خود را آغاز نمایند.

 

مزایا شرکت در تکمیل ظرفیت پیام نور

دانشگاه پیام نور دارای مزایایی است که باعث می­شود داوطلبان بسیاری این دانشگاه را برای تحصیل انتخاب کنند. مزایایی از جمله امکان تحصیل به صورت همزمان با سایر دانشگاه­ها، شهریه کمتر نسبت به دانشگاه آزاد، دانشگاه­های غیرانتفاعی و حتی نوبت دوم دانشگاه­های سراسری، نداشتن محدودیت در انتخاب رشته تحصیلی و برگزاری امتحانات پایان ترم به صورت هماهنگ و کشوری، این دانشگاه را به انتخابی مناسب برای داوطلبان تحصیلات دانشگاهی تبدیل کرده است.

 

برای ثبت نام بدون کنکور و شرکت در تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور می توانید با کارشناسان از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

منبع: ثبت نام بدون کنکور تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور 96

مشاوره تحصیلی تله مشاور





:: برچسب‌ها: تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور ۹۶-۹۷ , شرایط ثبت نام در تکمیل ظرفیت پیام نور , مدارک لازم برای ثبت نام در تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور , تکمیل ظرفیت پیام نور ۹۶-۹۷ , ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور , تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور ۹۶ , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مشاوره تحصیلی و کنکور و آدرس moshaverinkonkor.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com